Minden kép regény

Hello world!

2015. április 03. - Night n Day

Üdvözlünk Téged blogunkon! Amennyiben idekeveredtél, érdeklődsz a fotózás iránt. Korábban külön-külön jártuk a fotózás rögös útját, aztán a hobbink összehozott. Rengeteg fotótéma, technikai ötlet foglalkoztat bennünket, melyek megoldásai a hozzánk hasonló lelkes amatőrök számára is hasznosak lehetnek. Ezt gördülékenyen egy blogon keresztül tudjuk megosztani a nagyközönséggel.
Terveink szerint várhatóak tesztek, összehasonlítások, tippek-trükkök és sok-sok fénykép mindenféle technikával.

 Alább az ilyenkor szokásos bemutatkozó szöveg. Hamarosan jön az első érdemi bejegyzés!

img_0822b.jpg

Ad-hoc fejléckép fotózás

Ecsedi Balázs vagyok. A fényképezés már kiskoromtól a mániám. Egy rövid filmes korszakot követően a gimiben mélyültem el jobban a témában, amikor tudtam venni egy bridge gépet. Kisebb szünet után bekövetkezett az életemben egy fordulat és megvettem az első tükrös gépemet 2013-ban. Onnantól nincs megállás, kiegészítő kiegészítőt követ a mai napig. Legjobban a portrézás a természetben, a tájképek, és a csillagos égbolt fogott meg. Igazából szinte mindent szívesen fotózok, amit meg lehet örökíteni, az állatoktól a kreatív fotózásig majdnem bármi jöhet.

Sziasztok! Sivák Koppány vagyok. A fotózás 2008 környékétől érdekel amikor lehetőség nyílt egy Bridge használatára, és nagyon megkedveltem a képalkotást, de mivel nem az én gépem volt, így nekem maradt a telefonba épített kamera. Ezzel dokumentáltam kerékpáros és gyalogtúráimat körülbelül 5 éven át, különféle telefonokkal. Jól estek a dicséretek amiket kaptam, pedig autodidakta módon sajátítottam el mindent, úgy csináltam ahogy én jónak éreztem. 2013-ban úgy döntöttem, hogy szintet kell, hogy lépjek és megvettem első tükrös gépemet. Ugyan ezen év végén alakult meg fotós oldalunk a facebookon, hiszen rengeteg ismerős érdeklődött milyen képeket készítünk. Konkrét érdeklődési köröm még nem alakult ki, vonz az asztrofotózás és a természetfotózás, de nagyon sok más is szóba kerülhet. 2014-ben megírtam a szakdolgozatomat digitális fotózás témában, mely azóta is nagy sikernek örvend, ennek kapcsán jelenleg is segítek hasonló témában szakdolgozatot írni. Illetve rengetegen kérnek tőlem tanácsokat, ezen felbuzdulva jött az ötlet a blogra, hiszen itt idővel majd minden kérdésre választ kaphatsz. A fotózáshoz szép fényeket a bloghoz pedig kellemes olvasást kívánok!

Már kiskorom óta Szabó Gál Tamás vagyok, majdnem azóta érdekel a fotózás. Olyannyira, hogy már középiskola elején elvégeztem az alapszintű művészeti oktatást fotó-videó-média szakon. Mivel a termésnek, így nekem is érni kellett, így igazán komolyan 2014 nyarától tudok szívemhez oly kedves hobbimnak élni. Addig maradt a sok sok olvasás, tanulás, képnézegetés. Rövid MILC-es időszak után már tükörreflexes géppel igyekszem fejlődni és kihozni a rendelkezésre álló technikából és magamból is a maximumot. Ahogy a dal is mondja "keresem az utam, néha keresem a bajt" így még kedvenc témám nincs, de szeretem a portrét és a közeli természetet. Jó pap is holtig tanul. Amikor nincs a szemem előtt a kereső, olyankor a Miskolci Egyetemen geoinformatikát hallgatok.

Spéder Ferenc vagyok, fotózás terén 2010-ben ébredtem öntudatra, holnaptól elégedett vagyok a képeimmel, ezt minden nap így látom Elsősorban növényfotózás és tájfotózás érdekel, illetve amit a hangulatom diktál. Van egy saját blogom is, ezen osztom meg fotós élményeimet szöveges és képes formában. Mostantól sok összefonódása lesz az NND bloggal. Digitális és filmes technikát is használok, utóbbit leica és középformátumban.
Amikor nem fotózom, védem a természetet és országúti kerékpározom.
Tagság: Miskolci Fotóklub

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightnday.blog.hu/api/trackback/id/tr957336670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása